حصار


 

دوستت دارم بی نهایت؛

 

 

 

اما از این دوست داشتن ،دوست ندارم برات حصار یا زندان بسازم ،

 

 

 

همونطور که از دوستی هیچ کس برای خودم حصار نمیسازم ؛

 

 

 

چون معتقدم عشق و دوست داشتن ،

 

 

 

نهایت اعتماد و آزادی رو میاره

 

و اسارت و مالکیت توی این زمینه اصلا معنایی نداره...........



نظرات شما عزیزان:

f@rzin
ساعت10:22---18 مهر 1391
سلااااااااااااااااام
دادا خوفی وب باحالی داریا..................

از نظر من خیانت خاص انسانه...
حالا چه پسر چه دختر تو هر دوشون خیانت کار میشه پیدا کرد....
ولی نظر من تو پسرا یکم بیشتره...
چون خودم دیدم...
ددم که یه پسر همزمان با چن نفر دوسته.........
نمی گم دخترا خیانت کار نیستنا..
اتفاقا دخترا وقتی با یه نفر دوستن تا یه کیس جدید پیدا میشه میرن سراغ اون....
من این اتفاقو بیشتر تو پسرا میبینم...

دادا یه سر بهم بزنو تو نظرسنجیم شرکت کن....



رهـــــا
ساعت17:17---13 شهريور 1391
مَصنــوعي
لبخنــد زدنت
را مي گــذارم بــه
حساب هر چيزي اِلآ
اينکــه دلت را زده باشــم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : سه شنبه 31 مرداد 1391برچسب:, | 3 قبل از ظهر | نویسنده : EhsAn |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • وشوو